Pàgineshttps://www.catalunyareligio.cat/ca/pregariacat-celebra-seu-dese-aniversari-nova-web

dissabte, 3 de setembre del 2011

RABINDRANATH TAGORE


RABINDRANATH   TAGORE
(1861-1941)
CALCUTA  
LA  ÍNDIA


"Quan, amb la mort, calli la meva veu, el meu cor  seguirà parlant"


....-....
"La vertadera amistat  és  com  la fosforescència,  resplendeix millor quan tot  està fosc"
 

....-....






....--....


....-....


"L'Amor és el significat ultimat de  tot el que ens envolta. No és un simple sentiment, és la veritat, és l'alegria que està en l'origen de tota creació"
....-....
"Si  plores per haver perdut el sol, les llàgrimes no et deixaran veure  els  estels"
....-....

 ....-....

"Dormia..., dormia i somniava que la vida era alegria.  Em vaig despertar i vaig veure que la vida no era més que servir... i el servir  era l'alegria"
....-....

"Convertiu  un arbre en llenya i podrà cremar per a vosaltres: però ja no produirà flors ni fruits"
....-....

  ....-....

"Les paraules van al cor, quan han sortit del cor..."

....-....
"Malgrat li arrabassis els pétals, no treuràs la bellesa de la flor"
....-....  



"Deixa'm sols un poc de mi mateix perquè pugui dir-te  el meu tot" 
....-....

"És fàcil  parlar clar quan no es diu la veritat"
....-....
 
Gandhi amb Rabindanath Tagore

 ....-....



EINSTEIN  I   TAGORE
....-.... 
 ....-....

 ....-....

 .........------.........
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada