Pàgineshttps://www.catalunyareligio.cat/ca/pregariacat-celebra-seu-dese-aniversari-nova-web

divendres, 24 de juny del 2011

SANT JOAN

 he rebut avui... MOLTS D'ANYS

d'amigues i  amics,


a TOTS  vull fer arribar de tot cor
LES MEVES GRÀCIES...

EN VIDA VOSTRA...

24  JUNY  2011
FESTA DE SANT JOAN
Gràcies al   facebook, el correu electrònic, el "mòbil", etc.
són molts els "MOLTS D'ANYS  
 que un reb..
EL  MILLOR QUE HE REBUT 
ha estat el de Na Carme Ferrà

 Carme Ferrà m'ha enviat aquest...


"el que he rebut del nº 609 185 480.. era del  bisbe...???
o només de  "d.antonio"   ? 

doncs  era  D.Antonio
el Bisbe m'ha cridat més tard  

(m'ha agafat tan de sorpresa que no he sabut que dir-li...)
val més així...???


SANT JOAN BAPTISTA
(el meu "Patró")










 
 """""""""""""""""""""""""""""



AQUESTES TAMBÉ HAN ESTAT ESPECIALS...





I  un  altre  "regalet"  per acabar el dia, 
Gràcies, Carme...¡¡¡  ets  exquisida...¡¡¡



I pel "SOPAR"  m'han enviat:




 



MOLTS D'ANYS
 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada